Sportlogic

Fata de la pagina 1 – Ana-Maria

In Comunitate on Septembrie 22, 2012 at 2:10 AM

Inainte de a va prezenta „Fata de la pagina 1 ” de astazi,  doresc sa va informez ca pana acum interviul lui Dragos a avut 220 de vizite pe site, fata 78 cate a avut interviul sau din 11mai 2011 din ziarul „Adevarul”. Altfel spus suntem doar de 2 ori si ceva mai tari decat ex – Patriciu… HE HE HE, din care 150 in prima zi. Dragos mai are 32 de pe Facebook. Sergiu are cam aceleasi scoruri doar ca nu am gasit un articol comparativ in media consacrate cu el.   Pe Facebook, conduce detasata Ana-Alexandra cu 47 de vizionari… Nu incercam sa va punem in competitie, era doar o curiozitate pe care o aveam inainte de vizita la sala.

_____________________________

Reluam seria fetelor de la pagina 1 cu una dintre cele mai tinere sportive din echipa de Sabie CSM Iasi. De fapt v-am mai vorbit despre ea si in primul articol dedicat scrimei:

Ana-Maria Ciobanu

Da, ea este „domnisoara” care castigase cupa mondiala si nu stia. Nu ma satur sa o spun! Ana-Maria a castigat Cupa Mondiala de Cadeti in 2012 la Sofia… si nu stia!!! Nu ca o castigase, asta stia, dar nu stia ce cupa era.

Acum ca cea mai buna performanta a sa nu mai este un secret, haideti sa divulgam si alte informatii „compromitatoare” despre fata noastra de astazi.

In primul rand are 13 ani si se pare ca au fost cu noroc…ptiu nu fi deochi!

La alte optiuni sportive, avem un raspuns taios ca o… sabie. Deci ascultati bine; raspunsul nu a fost „scrima sau nimic” ci „sabie sau nimic”. Pazea!

Deja incepusem sa transpir si ma uitam daca sabia din mana ei era sau nu cumva stiti voi… „demilitarizata”. Aveam impresia ca stateam de vorba cu o sabie care tine in mana o fata si nu invers. Glumesc! Cred ca fata se tinea de mana cu sabia.

Ana-Maria este un copil „sarmant” (sper sa nu se supere pe mine pentru ca o fac copil…sau sa nu se supere cand are sabia in mana)… Poate ca raspunsul ei la  intrebarea „care este mancarea ta preferata?”, m-a facut sa pronunt cuvantul precedent, nu-i nimic. Ana-Maria retractez. De fapt esti o domnisoara in toata firea si fermecatoare!… Deci mancarea preferata a Anei-Maria… CLATITE CU CIOCOLATA!…Miaaammmmm!

La intrebarea „ce muzici asculta?” mi-a raspuns simplu „de toate!”… Ce copil deschis! Pardon! Veau sa spun ca la Ana-Maria au mai putina importanta raspunsurile cat felul in care ti le da. Putin derutat incerc sa o fortez. Nu stiu de ce am facut asta. Poate pentru ca simteam ca nu voia sa se „divulge”… Ma rog atac lung din partea mea si dupa o eschiva si o parada vine si riposta – Bruno Mars… Buuun! Serios, Anushka, dintre toti astia tineri si cu muci in freza 🙂 imi place cel mai mult. Dar pentru ca tu ai fost cea mai buna dintre cadeti si pentru ca pasiunea de moment, tendinta (trend-ul), actualitatea de la Sportlogic este despre Cavalerul de Saint George, cred ca meriti ceva special… pe cel mai bun.

…Si cum te-ai „laudat” ca asculti de toate, iti dedicam aceasta sonata compusa de cel mai bun scrimer al tuturor timpurilor Joseph Boulogne de  Saint George supranumit si Mozart-ul Negru… Asta fiindca tot ai tinut-o mortis ca iti plac toate genurile de muzica… si chiar te rog sa-mi transmiti cumva, daca ajungi sa-ti citesti „interviul-profil” Sportlogic, daca ti-a placut ce ti-am dedicat.

Cum in timpul „interviului” cu Ana-Maria m-am cam zapacit, am uitat sa o intreb care era visul sau de sportiv – obiectivul suprem, performanta cea mai inalta la care aspira ea. Mea culpa! Ca sa-mi repar greseala, voi incerca sa-i urez eu ceva, dar imi este frica ca imaginatia mea nu va fi la inaltimea asteptarilor sale. Am sa ma risc totusi!

Presupun ca o medalie Olimpica ar fi destul de simplist din parte-mi…Hmmm deci… Ana-Maria iti doresc sa le dai saptezecisicinci de tuse la zero (75-0) intr-un asalt 1 contra 5 lui Covaliu, Dolniceanu, Dumitrescu, Sireteanu si Zalomir intr-o gala demonstrativa des ziua mamei – 8 martie.

Sa-mi spui daca esti OK cu „chestia asta” si daca am „tintit” bine te rog. Cred ca daca reusesti ceva de genul, o medalie Olimpica nu va fi decat incalzirea…si cine stie, poate ca vei castiga singura si competitia pe echipe… Si te rog sa te grabesti, sa incepi de anul asta ca sa poti participa la toate categoriile de varsta superioare; in felul acesta vei aduce la Iasi si aurul de la juniori, sperante si seniori. Daca nu vei putea sa le aduci pe toate odata, nu-i nimic. Poti sa le aduci si pe rand ca nu ne suparam :)… Sa ne cresti sanatoasa!

– O-O Flo –

Lasă un răspuns

