Sportlogic

Despre tiganul din mine, etica si esecuri – de Valeriu Nicolae

In Comunitate on Februarie 12, 2013 at 9:50 AM

Un articol postat pe blogul unui tip despre care nu stiam ca exista… Evident nu autorul in sine ci un tip de oameni; cei care vor sa schimbe ceva!

Am preluat articolul (face parte din conditiile de utilizare ale platformei wordpress) pentru ca tematica este „oarecum” adiacenta cauzei careia ne dedicam eforturile. Autorul descrie o simptomatologie generalizata la scara intregii societati civile si doar gradul de gravitate sau acutizare este diferit in comunitatea din care ne spune ca face parte.

As avea o singura mentiune sau intrebare; de ce neaparat baschet sau fotbal (!?). Este doar pura coincidenta sau pentru ca sunt sporturile in care se castiga cel mai bine? De ce sporturile in care competitia sau mai bine zis concurenta , este cea mai mare!?… Unde avem toate sansele sa intalnim semnul de drum barat. In baschet la 1.90m esti un pitic, cel putin in perceptia majoritatii antrenorilor nostri.

In rest un articol „placut ochiului”, un stil relaxat, aerisit si colorat bine susinut de un umor la fel de „gustos” si pe masura stilului, dar fara nici o urma de agresivitate. Se simte „talentul din ADN” si in penita si bine inteles avem o istorie interesanta, ba chiar frumoasa!

Ma oftica faptul ca fiecare trebuie sa ne luptam in coltul nostru si ca cei care ne-am fixat directii sau ma rog scopuri asemanatoare, cel putin intr-o perioada a vietii noastre,  nu reusim sa ne dam mana.

Eu doresc sa-i fac lui Valeriu Nicolae o propunere pentru rugby si am mai avea si alte proiecte mai complexe, daca Domnia Sa va fi interesat sa discute… Unul dintre noi are cu siguranta nevoie de ajutorul celuilalt!Articol complet aici – Despre tiganul din mine, etica si esecuri

Valeriu Nicolae

Ieri am fost invitat la o intalnire super-tare. A vorbit Andrei Plesu, Gabriel Liiceanu seful de la BitDefender, o distinsa doamna din mediul de afaceri, Oana Marinescu si eu. O intalnire despre etica – mai multe detalii pe http://www.umanager.ro.  Aici discursul meu.Am folosit termenul de tigan pentru a sublinia stridenta – in mod normal as folosi termenul de rom. Cam 200 de participanti.

….

De ce sunt aici … nu sunt nici sef de banca, nici persoana publica, nici prieten cu politicieni sus-pusi, nici bogat, nu am scris nimic super important si as mai putea sa insirui vreo cateva zeci de motive de ce nu ar trebui sa fiu aici.

De ce cred ca sunt aici ? Pai in primul rand pentru ca sunt tigan.

Da bine in intalniri.

Un alt motiv ar putea fi ca m-ar fi recomandat Aspen Institute.

Asa am inceput si cu Aspen.  Tigan care da…

Vezi articol original 1.661 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

