Sportlogic

Blonda care m-a facut sa CAPITULEZ!…

In Blog on Iunie 11, 2014 at 11:20 PM

Via BOXING COACH Nelu Stoian pe care l-am rugat sa se ocupe de administrarea paginii, cel putin o vreme pana ma insantosesc… Trebuie sa opresc” importul” de informatie inutila despre care vorbea Virgil Gheorghe in expunerea sa despre razboiul psihologic… Dar uneori lucrurile nu merg chiar asa cum vrei.


Gabi Szabo_Andrei
Spre exemplu astazi amicul cu pricina imi trimite o poza cu un comentariu ironic si un titlu destul de confuz; „MST sprijina artistii sportivi”…Sfinte Sisoe!; nu despre sprijinul ministerului, ci
despre titlu si trecand peste faptul ca as prefera ca artistii sa fie sprijiniti de ministerul culturii, ii raspund fara sa citesc..„Bravo lor, in sfarsit retur la traditie. Inainte de razboi la JO existau si probe artistice, iar concurentii luau medalii”…Asta n-o stiati…Si evident nici marii Olimpici ai Romaniei ; nu ma refer la sportivi, ci la …CONDUCATORII MISCARII.

…In sfarsit, vin acasa si ma pun sa aprofundez subiectul, gandindu-ma ca descopar vreun program de finantare sau stiu eu, poate niste echipament pus la dispozitie pentru respectivii artisti, dar nu… Si incet, incet incep sa inteleg de ce ministerul culturii nu-l va sustine nicicand pe artistul in cauza si Dumnezeu stie ca au si ei destule bube in cap….Si ca sa nu zica lumea ca sunt carcotas uite vin si cu o propunere, poate nu geniala, dar cumva mai plina de bun simt…De ce nu ar sprijini MST pe  „sportivi artisti” sau un program de sensibilizare a sportivilor la valorile culturale; istorie de a le largi orizontul si a-i ajuta sa-si descopere vocatii noi, calitati…etc…sau pur si simplu de ai educa pe tinerii nostri…Toata lumea vede in MST doar cuvantul sport, dar in denumire exista si cuvantul „tineret”, iar tineretul nu este chiar unul de fanatici ai sportului.  In Romania se mai intampla si miracole si chiar foarte des ; nici nu stii cum castiga unu’ un titlu, fiindca asa-i tara noastra, la 3 sportivi o medalie (ce pacat ca nu sunt mai multi), si dintr-odata se reped toti  sacalii cu microfoanele sub nasul lui, dandu-si coate amuzati, ca sa nu mai spunem de Radu Banciu care va astepta cu nerabdare ora 12 noaptea pentru a se transforma in varcolac sau vampir (este  in functie de calibrul victimei) si suge sangele pana la ultima picatura…lasandu-l fara suflet si golit – o viata pentru rating…Ce pana mea!? Cine vrea un esantion, il puteti gasi aici, desi stiu ca nu trebuia sa-l pomenesc sau sa-i fac cumva reclama, am sa pun unul ca sa nu zica lumea ca exagerez  – http://www.youtube.com/watch?v=3D9UfNnRz7g

Evident colegul cu manusi a acceptat rugamintea mea si sper din suflet ca va avea timpul necesar sa se ocupe singur de pagina pentru ca eu am clacat… Nu pot face fata la avalanse de perle, gafe si absurditati dimineata, la pranz si seara.., Cele 24 de ore ale zilei nu vor fi nicicand suficiente; intre razboiul dintre Antene si B1 care fara rusine calca in picioare eforturile Simonei Halep si aici chiar nu pun in discutie calitatea performantelor ei , ci doar faptul ca este inca un copil care si-a sacrificat adolescenta si tineretea… Faptul ca a fost alegerea ei nu justifica in nici un fel ceea ce a facut Gadea… putea fi oricine… Deci in tre o haita de fiare hamesite si  dumele lui Tolontan sau altii ca el; de la manariile si aranjamentele de tot soiul sau proiectele zglobii zamislite de mintille luminate a celor delegati sa-si asume misiunea redresarii sportului romanesc, pana la geniul Gabrielei Szabo, toate reprezinta factori de agresiune grava a sanatatii mele… Asa ca declar forfait – CAPITULEZ!!!.. . Ultima „operatiune” P.R intreprinsa la MST vine sa ma asigure pentru a 1000-a oara ca suntem fara speranta…doar ca de data asta m-au prins fara resurse…Efectiv nu mai pot incasa, nu mai pot raspunde..LA CE BUN?

Acum am inteles cu adevarat sensul titlului unei emisiuni, – TE PUI CU BLONDELE – care la inceput mi se parea de domeniul deriziunii (o gluma),… Ei bine, acum, in sfarsit am realizat ca de fapt este un concept, aproape directiva strategica in actul de guvernare al Romaniei…Si ne mai miram de ce fiecare partid vrea sa aibe blonda lui…Asadar cine este artistul pe care il sustine si mai ales ce fel de sportiv este el…Evident baiatul nu are nici o vina; te cheama un ministru…multiplu campion la un sport solicitant si inteligent in acelasi timp (trebuia sa o spunem), ca sa-ti dea o distinctie… Pai ce poti face decat sa te duci fericit si onorat, fara sa-ti pui intrebari cu atat mai mult cu cat Ministra este si ea o blonda… Toata tara stie ca blondele sunt slabiciunea baiatului asta despre care nu am auzit in viata mea. Daca muzica sa nu l-a ajutat, ei bine a resusit Gabi Szabo (ma rog Nelu Stoian fiindca zau nu halesc blondele si nu as fi mers in veci pe site-ul ministerului… Toata lumea crede ca sunt carcotas, ca as cauta nod in papaura, dar va jur, nici nu va inchipuiti cum dau peste mine si nu asaaa oricum… ci cu violenta…ca expresu’ de seara…N-am nici o vina , vin singure la mine…Ce sa-i faci daca ma las imbarligat!?…Una peste alta, Mosule, poti sa le faci cinste si lui Nelutu al meu si doamnei ministru)… Deci cum spuneam, abia acum incep sa ma prind despre adevaratul sens al titlului blogului si paginii – Sportlogic – Istorie, cultura, civilizatie – am inteles cum se leaga toate; fotbal, sport adevarat , cultura si arta adevarata si…blonde … Si am mai inteles si sensul pe care doamna ministra a sportului, un domeniu prin excelenta al excelentei, il atribuie cuvantului artist…Strategie adevarata de sensibilizare a tinerilor – sunt convins ca baiatul asta va inspira mii de copii sa mearga sa faca sport…pardon fotbal – sau ma rog, cel putin de acum incolo vor fi informati ca undeva exista un minister al tinerilor si care ar trebui sa se ocupe de problemele lor s.a.m.d. s.a.m.d. blah blah…

….Pe mine somer al sportului nu m-ar sustine MST-ul pentru zecile de ore de voluntariat in numele meu; cand un copil pierdut,  cand mai multi, ba chiar mi se intampla sa si antrenez echipe, dar in Romania foarte rar…sau sa pun singur pe picioare cate un proiect din resurse propii. Zau nu o fac ca sa ma laud, ci este misiunea pe care mi-am asumat-o in schimbul refuzului de a  plati taxe statului roman si mai ales Ministerului Sportului si Tineretului, Ministerului Mediului, Ministerului Sanatatii, Ministerului Educatiei, Ministerului Economiei, Ministerului Muncii, PSD-ului, PDL-ului, PNL-ului si etc … As plati cu drag celor de la pompieri, dar sant sigur ca-si iau din acciza de la tigari…ca ele dau de regula foc la toate cele. Pe scurt, ca sa nu-si bata joc de efortul meu, am decis sa ma achit de datoria mea catre societate intr-un mod in care stiu sigur ca vor profita cei care au cu adevarat nevoie…Dar hai, daca nu vor sa ma asculte pentru ca as fi prea toxic si incit la nesupunere, cel putin sa aplece urechea la ceilalti care, la fel ca si mine, fac eforturi sa intreprinda ceva… Este drept cei mai multi pe bani, dar pot sa-i inteleg…In plus majoritatea dintre ei isi platesc si darile la stat. Eu prefer sa nu iau bani, dar nici NU am chef sa platesc 1 cent din cele 2 milioane cat a costat sigla ANAF-ului. Ce tupeu(!?), tocmai sigla ANAF-ului!?… Sau daca nu vrea sa ne sustina, macar sa ne asculte ce avem de spus…Glumesc oricum nu m-as duce pana nu-si vopsteste parul…Mai am o intrebare la care nici nu vreau sa mai aflu raspunsul…Oare cum ii sustine pe „artistii sportivi”??? Ii tine de subtiori??? in spate??? le da bonuri de masa??? Macar de i-ar sustine, dar nu, nici chiar pe ei, desi dupa cum puteti constata in emisiunea postata pe YouTube,…baiatul asta crede si in dragoste. Oricum nu mai conteaza ce si cum pentru ca intrebarea finala este…„Cine se ocupa de strategia PR si de cea de dezvoltare la MST?”

Pe bune acu’ cine poate rezista unei blonde… bai da zau, te pui cu blondele!?!?!? Eu unul nu! I’m out… adios, bye bye… la revedere si Nelutu…te rog cand ai ceva… pune frate direct pe pagina fiindca ai puteri depline si vad ca ai si fler…

– O-O Flo –

P.S. – sper ca ideea cu artistii sportivi nu le-a venit dupa ce i-au vazut pe rugbistii Timisoarei facand colaje cu copiii in parc…dar asta este alt subiect!

Lasă un răspuns

